زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس
سرخط خبرها

صفر تا صد ۵ خرید تیم شهر‌خودرو در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان فوتبال ایران | شناسایی ناشناخته‌ها!

  • کد خبر: ۴۲۱۰۴
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
صفر تا صد ۵ خرید تیم شهر‌خودرو در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان فوتبال ایران | شناسایی ناشناخته‌ها!
شهرخودرویی‌ها که حالا سیدمهدی رحمتی را روی نیمکت خود به عنوان سرمربی‌گلر می‌بینند، در فرصت نقل‌و‌انتقالاتی ویژه‌ای که به تیم‌ها داده شده است، برای تقویت خود تا به‌اینجا ۵ بازیکن خریدند و ۲ مهره‌شان را از دست دادند؛
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال شهرخودرو امروز در حالی مشهد را به مقصد تهران ترک کرد که بعد از برگزاری دیدار دوستانه مقابل پرسپولیس عازم دوحه خواهد بود تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. عنابی‌های شهر مشهد که فصل پُر‌التهابی را سپری کردند، حالا در آخرین گام‌های سال طولانی فوتبالی‌شان، ۴ رقابت باقی‌مانده دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را در پیش دارند؛ رقابت‌هایی که در آن هیچ‌کس از نماینده مشهد انتظار معجزه و صعود از گروهش را ندارد، اما بی‌تردید می‌تواند تصویرساز خاطره‌ای ماندگار از حضور فوتبال مشهد در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی آسیا را در اذهان هواداران به ثبت برساند.
 
شهرخودرویی‌ها که حالا سیدمهدی رحمتی را روی نیمکت خود به عنوان سرمربی‌گلر می‌بینند، در فرصت نقل‌و‌انتقالاتی ویژه‌ای که به تیم‌ها داده شده است، برای تقویت خود تا به‌اینجا ۵ بازیکن خریدند و ۲ مهره‌شان را از دست دادند؛ خرید‌هایی که به نظر چشم بازار نقل‌و‌انتقالات را کور کرده و فروش‌هایی که هرچند عایدی مالی برای باشگاه داشته، حفره‌های تاکتیکی بزرگی در قلب این تیم ایجاد کرده است.


احمد الجبوری؛ غزالی در نقش خلعت!

سرشناس‌ترین بازیکن جذب‌شده عنابی‌ها تاکنون احمد الجبوری است؛ مهاجم ریزنقشی که البته در مقام مقایسه با خرید‌های فصول گذشته شهرخودرویی‌ها، خیلی هم ستاره به حساب نمی‌آید. مهاجم فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که در این تیم ۳ گل زده، ۴ پاس‌گل داده و ۲ بار هم برای این تیم پنالتی گرفته، بیست‌وهفت‌ساله و اهل سوسنگرد است. الجبوری ۱۷۶ سانتی‌متری که در مستطیل سبز، نقش تاکتیکی‌اش مشابه کاری است که خلعتبری در شهرخودرو انجام می‌دهد، سال‌هاست که در خوزستان فوتبال بازی می‌کند.
 
او تجربه بازی در تیم‌هایی، چون نفت اهواز، استقلال اهواز، فولاد نوین، ایران‌جوان بوشهر، نساجی قائمشهر، بادران و نفت مسجدسلیمان را دارد. الجبوری ۲ سال پیش، با نساجی نکونام لیگ‌برتری شد و در آن جشن بزرگ مازنی‌ها حاضر بود. مهاجم ریزنقش شهرخودرو در فصل تازه تمام‌شده فوتبال ایران، یک زخم بزرگ به تیم جدیدش زده است! او در دیدار جام‌حذفی نفت مسجدسلیمان و شهرخودرو در مشهد، تک‌گل پیروزی‌بخش تیمش را به شکلی استثنایی وارد دروازه مهدی رحمتی کرد تا عنابی‌ها از دور رقابت‌ها کنار بروند.


رحمان جعفری؛ فانتزی‌باز بی‌خطر

هواداران شهرخودرو در صفحات مجازی مدعی هستند رحمان جعفری مهاجم تازه‌جذب‌شده تیمشان بازیکنی فانتزی‌باز است! این درحالی است که مهاجم بیست‌وچهارساله بابلی در طول لیگ برتر نوزدهم، در ۲۲ بازی که برای نساجی قائمشهر به میدان رفته فقط ۲ گل زده است؛ یکی مقابل سایپا و دیگری برابر نفت آ‌بادان! آماری که برای یک مهاجم، بسیار ضعیف و غیرقابل‌قبول است. رحمان جعفری که از آکادمی نساجی قائمشهر، فوتبالش را شروع کرده حالا بعداز ۶ سال برای اولین مرتبه از مازندران خارج شده و به مشهد آمده تا در تیم مهدی رحمتی تجربه‌ای جدید داشته باشد.


صادق صادقی؛ کاپیتان همیشه‌جنوبی در مشهد

صادق صادقی یکی از بازیکنان بومی مسجدسلیمان است که باوجود ۸ سال حضور در فوتبال خوزستان، هنوز پایش را از خاک این خطه بیرون نگذاشته است. صادقی بیست‌وهشت‌ساله در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و فصل قبل، کاپیتان مسجدسلیمانی‌ها بود. او که از پایه‌های نفت مسجدسلیمان فوتبالش را شروع کرد، در این مدت فقط ۲ سال به استقلال خوزستان رفت و در بازگشت، دوباره برای تیم شهرش به میدان رفت. صادقی که پابه‌سن‌گذاشته‌ترین خرید جدید شهرخودرو به حساب می‌آید، در لیگ برتر نوزدهم، ۲ گل برای تیمش نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند. او قرار است در رقابت با ۲ خرید دیگر شهرخودرو، یعنی امیرحسین کریمی و محمدعرفان معصومی، که هر دو هافبک دفاعی هستند، جای خالی میلاد سرلک را که به پرسپولیس پیوسته پُر کند.


محمدعرفان معصومی؛ هافبک پرسپولیسی و ناشناس!

هافبک دفاعی بیست‌وچهارساله و تهرانی شهرخودرو که فصل قبل در نساجی به میدان رفت، یک پرسپولیسی است. محمدعرفان معصومی در کارنامه‌اش حضور در تیم امید‌های پرسپولیس را دارد، اما فوتبال حرفه‌ای‌اش در تیم بزرگ‌سالان را از پارس‌جنوبی‌جم آغاز کرد. او بعداز پارس، به نساجی رفت و فصل قبل، ۱۹ بار برای این تیم به میدان رفت. عرفان معصومی در لیگ برتر بیستم، موفق به گلزنی برای تیمش نشد. معصومی فوتبالش از رده‌های پایه تیم نفت تهران آغاز کرده است.


امیرحسین کریمی؛ چرخش از استقلال به شهرخودرو!

سومین هافبک دفاعی که سیدمهدی رحمتی برای شهرخودرو جذب کرده، بازیکنی است که توانایی بازی در پُست هافبک هم دارد. امیرحسین کریمی، بازیکن فصل قبل پیکان، درحالی به شهرخودرو پیوسته که هفته گذشته زمزمه‌هایی جدی مبنی‌بر پیوستنش به استقلال به گوش می‌رسید. کریمی اصفهانی فوتبالش را از تیم‌های پایه باشگاه سپاهان آغاز کرد و در گسترش فولاد و پیکان فوتبال بازی کرده است. این بازیکن بیست‌وپنج‌ساله سابقه ۱۴ بازی در تیم ملی نوجوانان دارد و یک‌بار هم در عرصه ملی، گلزنی کرده است؛ البته کریمی در لیگ برتر فوتبال ایران، هنوز موفق به گلزنی نشده است.


همچنان دروازه‌بانی در کار نیست

یکی از نقاطی که شهرخودروی رحمتی به‌شدت نیاز به جذب بازیکن دارد، درون دروازه این تیم است. سیدمهدی رحمتی که اعلام کرده در لیگ بیستم درون دروازه نخواهد ایستاد، برای همین چند بازی لیگ قهرمانان هم درصورت‌مصدومیت، تیمش بدون دروازه‌بان خواهد بود! بااین‌همه هنوز خبری از جذب دروازه‌بان برای شهرخودرو نیست؛ البته شنیده‌ها حاکی از آن است که سعید جلالی‌راد، دروازه‌بان شهرخودرو که ۲ سال پیش برای خدمت سربازی به فجرسپاسی رفته بود، به مشهد بازخواهد گشت و محمد ناصری، دیگر‌دروازه‌بان مشهدی، که یک‌سالی است از میادین دور است به‌عنوان دروازه‌بان سوم جذب خواهد شد. ناگفته نماند که از اردوگاه عنابی‌ها خبر می‌رسد احسان مرادیان، دروازه‌بان فصل قبل فولاد خوزستان، هم یکی از گزینه‌های جدی رحمتی برای حضور در مشهد است.


جای خالی مرادمند باقی است

جدایی قلب مطمئن خط دفاع شهرخودرو از این تیم بعداز ۵ فصل، قطعا عنابی‌ها را با مشکل مواجه خواهد کرد. رحمتی هنوز برای پُرکردن این خلأ، فکری نکرده است. روز گذشته، شایعاتی مبنی‌بر احتمال پیوستن عارف غلامی و محمد دانشگر، ۲ مدافع معترض استقلال به شهرخودرو، مطرح بود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.
 
ازسویی‌دیگر شهرخودرو باید نگران ازدست‌دادن ستاره‌هایی، چون خلعتبری و قاسمی‌نژاد هم باشد. امین قاسمی‌نژاد با عملکرد خوبش در یکی‌دو فصل اخیر، خواهان بسیاری دارد و خلعتبری هم اگرچه پابه‌سن گذاشته است، با حضور بازیکنانی مثل الجبوری در شهرخودرو شاید به فکر ترک مشهد بیفتد؛ البته هردوی این بازیکنان با شهرخودرو قرارداد دارند و برای جدایی باید رضایت‌نامه بگیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->